شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com
مقاله مدل واکنش مصرف کننده به موسیقی تبلیغاتwww.7sad.ir

ترجمه مقالات انگلیسی رشته مدیریت

مقاله مدل واکنش مصرف کننده به موسیقی تبلیغات

ارسال شده توسط 7sad.ir

مدل واکنش مصرف کننده به موسیقی تبلیغات

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir

فـرمت ترجمه : word
رشــــــتـــــــه : مدیریت
تعداد صفحات ترجمه : ۸۸ صفحه
قيمت ترجمه : ۳۰۰۰۰ تومان

توضیحات مختصر مقاله :

هدف- هدف این مقاله تهیه­ی مدل واکنش مصرف کننده به موسیقی در تبلیغاتِ رادیو-تلویزیونی با مطرح کردن چهار متغیر (موقعیت شنیدن، محرک موسیقیایی، ویژگی های شنونده، و استراتژی تولید تبلیغات) می باشد، که بر روی گرایش مصرف کننده به سوی موسیقی تبلیغات ( ) تاثیرگذار است.

طراحی/متدولوژی (روش شناسی)/دست یابی- مقاله به عنوان بررسی اجمالی از ادبیات متناسب با روانشناسی موسیقی، بازاریابی و تبلیغات مطرح می گردد.

یافته ها- گرایش مصرف کننده به سمت موسیقی تبلیغات می تواند از عوامل بسیاری بطور مثبت و حتی بطور منفی تاثیر بپذیرد. تنها برخی از این متغیرها در مطالعات واکنش مصرف کننده به موسیقی بکار گرفته می شوند، که ممکن است به عنوان چند یافته­ی متضاد به حساب بیاید.

مفاهیم کاربردی- مقاله به عواملی جهت استفاده موثر از موسیقی تجاری بر گرایش مصرف کننده به سمت موسیقی تبلیغات با تمرکز ویژه روی استراتژی تولید تبلیغات می پردازد. تبلیغ کنندگان مجبور به احتیاط بسیار زیاد در استفاده از موسیقی هستند و همیشه از سودمندی آن با در نظر گرفتن عوامل مشخص شده در این مقاله مطلع می شوند. این مقاله روش هایی برای اینکه مدل بتواند تحقیقات آتی را نیز راهنمایی کند نیز پیشنهاد می­کند.

اصالت/ارزش- این مقاله ادبیات متفاوت و گوناگون را یکپارچه می سازد و متغیرهای اصلی شامل مدل ما از واکنش مصرف کننده به موسیقی تبلیغات را طرح ریزی می کند. تبلیغ کنندگان می توانند از این متغیرها به عنوان یک چک لیست برای عواملی جهت تصمیم گیری در انتخاب موسیقی تبلیغات استفاده کنند.

کلیدواژه ها- تبلیغات، موسیقی، گرایش به سمت تبلیغات، تطابق پیام موسیقیایی، تولید تبلیغات، پردازش مسیر مرکزی در برابر پردازش مسیر خارجی، مدل احتمالی ترغیب

—————————————————————————————-

عنوان اصلی مقاله:     A model of consumer response to advertising music

ترجمه فارسی عنوان: مدل واکنش مصرف کننده به موسیقی تبلیغات

تعداد صفحات انگلیسی:  ۲۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۸۸ صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  30000تومان

دانلود فایل انگلیسی مقاله

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

 

برچسب , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =