مقاله یک بررسی تجربی بر مقبولیت مصرف کنندگان نهایی از سیستم های کسب و کار
در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه
مختصری از مقاله
علی رغم سرمایه گذاری های وسیع سازمانها در بر کارگیری و آموزش مصرف کنندگان ERP، شکست در به کارگیری ERP و تولید محصولات زیر خط رضایت شایع است. بی میلی مصرف کنندگان نهایی یا عدم تمایل به پذیرش یا به کارگیری از سیستم ERP تازه اجرا از عوامل مهم شکست ERP شناخته شده است. برای آزمودن فاکتورهایی که منجر به کاهش مقبولیت مصرف کنندگان نهایی در سیستم های ERP می شود یا ادبیات پذیرش مصرف کنندگان در IT را در متون اجباری و فرضیات رشد یافته را برای تشریح مقبولیت مصرف کننده ی ERP و هدایت یک جریان بررسی برای آزمودن فرضیات مرور کردیم. به طور خاص، رفتارهای مصرف کننده ی نهایی را در استفاده از سیستم و پذیرش نمادین آزمودیم که منجر به پذیرش داوطلبانه ی مصرف کننده از آن سیستم می شود. چهار ساختار شناختی- فواید ادراک شده، سهولت استفاده ملاحظه شده، سازگاری استنباط شده و پتناسب قابل درک- به عنوان مرجع فرض شده اند. مدل بررسی در آزمون ادراکات مصرف کنندگان نهایی در رابطه با پذیرش و استفاده از سیستم ERP تازه اجرا به کار گرفته شده، نتایج بیشتر فرضیات ما را حمایت می کند. خصوصاً سازگاری استنباط شده و سهولت ملاحظه شده تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم (بسته به رفتار) به پذیرش نمادین دارند، در حالی که تناسب و فواید درک شده پذیرش نمادین را با میانجی گری کامل رفتار تحت تأثیر قرار می دهند.
بررسی اشارات مدیریتی را برای سازمانهایی که برای ایجاد مقبولیت در مصرف کنندگان برای سیستم های جدید سازمانی (کسب و کاری) و به کارگیری آن تلاش می کنند، فراهم می آورد.
دانلود فایل انگلیسی مقاله
———————————————————————————————————————-
نام لاتین |
An Empirical Investigation on End-Users' Acceptance of Enterprise Systems |
نام فارسی |
یک بررسی تجربی بر مقبولیت مصرف کنندگان نهایی از سیستم های کسب و کار |
قیمت |
۱۵۰۰۰۰۰
|
سال انتشار |
۲۰۰۴ |
فرمت مقاله |
Word |
تعداد صفحه |
۲۵ |
ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید |
پاسخی بگذارید