شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ ترجمه مقالات انگلیسی مقاله ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه
مقاله ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانهwww.7sad.ir

ترجمه مقالات انگلیسی

مقاله ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه

ارسال شده توسط 7sad.ir

مقاله ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری ازپایان نامه :

 از گزارش حاصل یک پروژه تحقیقاتی در ابزار ارتباط بازاریابی ، در طول راه اندازی ۱۰۰ محصول جدید مالی خرده فروشی استفاده شد که ۵۸ مورد غیر نوآورانه و ۴۲ مورد نوآورانه بودند و این بخشی از یک تحقیق گسترده تر روی توسعه و راه اندازی محصولات جدید مالی در یونان است . نشان داده شده که در کل این محصولات ، رویکرد متفاوتی در ارتباط بازاریابی دارند . محصولات موفق ابتکاری در متنوع ترین ارتباطات بعد از محصولات غیر ابتکاری جمع می شوند . در حالیکه محصولات ناموفق ، ارتباط بسیار محدودی را در شروع بازار خود داشته اند . در کل ، سه ابزار ارتباطی بازاریابی را داریم که منجر به توسعه عملکرد هر دو محصول می شوند ؛ فروش فشرده ، تبلیغات زیاد و بازاریابی تلفنی . 

چکیده لاتین

Reports the results of a research project into the marketing communications tools used during the launching of 100 new retail financial products – 58 non-innovative and 42 innovative – and it is part of a broader study conducted on the development and launching practices of new financial products in Greece. It is revealed that innovative and non-innovative products, generally, follow a different marketing communications approach.

دانلودفایل انگلیسی مقاله

نام فارسی

ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه

نام لاتین

Marketing communications and product performance: innovative vs non-innovative new retail financial products

قیمت

۳۰۰۰۰۰

سال انتشار

۲۰۱۲

فرمت مقاله

Word

تعداد صفحه

۲۳

————————————————————————————————————————————

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برچسب , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =