مقاله ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه
در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه
مختصری ازپایان نامه :
از گزارش حاصل یک پروژه تحقیقاتی در ابزار ارتباط بازاریابی ، در طول راه اندازی ۱۰۰ محصول جدید مالی خرده فروشی استفاده شد که ۵۸ مورد غیر نوآورانه و ۴۲ مورد نوآورانه بودند و این بخشی از یک تحقیق گسترده تر روی توسعه و راه اندازی محصولات جدید مالی در یونان است . نشان داده شده که در کل این محصولات ، رویکرد متفاوتی در ارتباط بازاریابی دارند . محصولات موفق ابتکاری در متنوع ترین ارتباطات بعد از محصولات غیر ابتکاری جمع می شوند . در حالیکه محصولات ناموفق ، ارتباط بسیار محدودی را در شروع بازار خود داشته اند . در کل ، سه ابزار ارتباطی بازاریابی را داریم که منجر به توسعه عملکرد هر دو محصول می شوند ؛ فروش فشرده ، تبلیغات زیاد و بازاریابی تلفنی .
چکیده لاتین
Reports the results of a research project into the marketing communications tools used during the launching of 100 new retail financial products – 58 non-innovative and 42 innovative – and it is part of a broader study conducted on the development and launching practices of new financial products in Greece. It is revealed that innovative and non-innovative products, generally, follow a different marketing communications approach.
نام فارسی |
ارتباط بازاریابی و عملکرد محصول : محصولات جدید مالی خرده فروش نوآورانه در مقابل غیر نوآورانه |
نام لاتین |
Marketing communications and product performance: innovative vs non-innovative new retail financial products |
قیمت |
۳۰۰۰۰۰
|
سال انتشار |
۲۰۱۲ |
فرمت مقاله |
Word |
تعداد صفحه |
۲۳ |
————————————————————————————————————————————
ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید |
پاسخی بگذارید