شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله مقایسه سیاست قیمت گذاری ثابت و پویا در مدیریت درآمد

مقاله مقایسه سیاست قیمت گذاری ثابت و پویا در مدیریت درآمدwww.7sad.ir

ترجمه مقالات انگلیسی

مقاله مقایسه سیاست قیمت گذاری ثابت و پویا در مدیریت درآمد

ارسال شده توسط 7sad.ir

مقاله مقایسه سیاست قیمت گذاری ثابت و پویا در مدیریت درآمد

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری ازمقاله:

در اینجا به مسئله فروش ظرفیت ثابت و یا فهرستی از آیتم ها در طی یک دوره محدود فروش می پردازیم. تحقیقات قبلی نشان داده است که بکارگیری قیمتی که بطور صحیح تثبیت شده در طول دوره فروش، در مقام پتانسیل تقاضا و بزرگی رشد ظرفیت به صورت مجانب بهینه بوده و از این رو قیمت گذاری پویا صرفاً دارای اثرات ثانویه بر روی درآمد می باشد. هر چند که پیشرفت بیشتر درآمد از طریق سیاست گذاری پویا در عمل بسیار مهم بوده و نیاز به شناسایی بیشتر دارد. در اینجا دو نمونه شناسایی پویا را پیشنهاد می کنیم که بصورت مستمر موجب به روز شدن قیمت ها بر مبنای باقیمانده فهرست و زمان دوره فروش می گردد. اولین روش مبتنی بر تقریب سازی میزان بهینه مورد انتظار تابع درآمد بوده و دومین روش نیز بر مبنای راه حلّ تعیین کننده نسخه مسئله می باشد. با استفاده از یک مطالعه عددیمی توانیم نشان بدهیم که اثرات درآمدی بکارگیری از چنین شیوه های قیمت گذاری پویا در مقایسه با قیمت گذاری ثابت بسیار قابل توجه خواهد بود. در کل، روش اول دارای عملکرد مستمر و قابل اهمیتی می باشد که منجر به حداکثر ۲/۰% فاصله در مقایسه با قیمت گذاری بهینه پویا می گردد. همچنین نشان خواهیم داد که فواید این روش های قیمت گذاری پویا در طی یک دوره زمانی پابرجا می ماند که به ویژه در مورد روش اول صدق می کند که در آن هماهنگی عملکرد در تکرار تغییرات قیمت قابل مشاهده است. چنین نتیجه می گیریم که قیمت گذاری پویا باید به عنوان گزینه ای مطلوب در عمل مورد توجه قرار بگیرد. 

چکیده لاتین

We consider the problem of selling a fixed capacity or inventory of items over a finite selling period. Earlier research has shown that using a properly set fixed price during the selling period is asymptotically optimal as the demand potential and capacity grow large and that dynamic pricing has only a secondary effect on revenues. However, additional revenue improvements through dynamic pricing can be important in practice and need to be further explored. We suggest two simple dynamic heuristics that continuously update prices based on remaining inventory and time in the selling period.

 

دانلود فایل انگالیسی مقاله

نام فارسی

مقایسه سیاست قیمت گذاری ثابت و پویا در مدیریت درآمد

نام لاتین

A comparison of fixed and dynamic pricing policies in revenue management

قیمت

۳۳۰۰۰۰

سال انتشار

۲۰۱۳

فرمت مقاله

Word

تعداد صفحه

۲۶

 

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برچسب , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =