شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

پایان نامه رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پایان نامه رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

برق و الکترونیک پایان نامه پایان نامه

پایان نامه رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

ارسال شده توسط 7sad.ir

پایان نامه رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری ازپایان نامه :

نام فایل :  پایان نامه رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

رشته : روانشناسی

فرمت : WORD

تعدادصفحات :۷۰

قیمت : ۱۰۰۰۰۰

طبق این دیدگاه مؤسسات آموزشی خود را تغییر می دهند تا به افرادی که آمادگی تغییر در خود دارند کمک کنند و معترفند قصور در ایجاد شرایط مناسب برای موفقیت افراد جامعه باعث خسارت عظیم در بهره وری اجتماعی و عدم رضایت منابع انسانی خواهد شد.از این رو سیستم آموزشی کشورهای در حال توسعه ایستی برنامه های آموزی خود را با روند تغییرات هماهنگ کنند. تدریس یک فعالیت پیچیده پویا، تعاملی هوشمندانه است و اگر قرار یباشد معلمین دانش آموزان مختلف جدید آشنا نمایند. مستلزم شیوه خاص مدیریتی است تا از این طریق بتوانند اثر بخشی بیشتری به امر آموزش بپردازند.

مسأله و موضوع تحقیق

مدیریت با شروع زندگی اجتماعی بشر آغاز گردیده است زیرا انسان برای آنکه بتواند به زندگی خود سر و سامان بدهد و نیازهای خود را برآورده سازد احتیاج به افرادی می داشته که آنها را هدایت و رهبری نماید تا مشکلات و نیازهای خود را با استفاده از امکانات، منابع موجود انسانی و مادی مرتفع سازد.بنابراین مدیریت به معنی و مفهوم اعم آن که اداره کردن یک گروه، یک سازمان و … است فکری جدید نیست و از زمانهای بسیار قدیم از زمانی که انسان زندگی اجتماعی خود را شروع کرده مطرح و مورد توجه بوده است.اهمیت مدیریت در سیر تاریخ مدون بشری بگونه بوده است که اکثر صاحب نظران عقیده دارند که اجتماع بدون رهبری و مدیریت نمی تواند وجود داشته باشد.

در کشورما نیز اخیراً در پس گسترش روزافزون نظام آموزشی ضرورت بهسازی کیفیت نتایج آموزی مسئله مدیریت و رهبری آموزشی در آموزش و پرورش بازندگی و رشد و توسعه اقتصادی و توجه چندانی نداشته است. اکنون با تغییرات و تحولات جهانی و اجتماعی دریافته است که مدیریت آموزشی است پویا که باید همه وظایف مربوط به آن مانند: برنامه ریزی تعیین هدفها، سازماندهی، هماهنگی، مدیریت و رهبری، نوآوری و ایجاد انگیزه و … را کاملاً در نظر گرفت.از این رو شناخت و بکارگیری جهانی علمی سبکهای مدیریتی از ضروریات مهم و حیاتی در نظام آموزش و پرورش می باشد.اثرات مثبت و منفی هر کدام از سبکها باید شناخته شود تا شیوه های مؤثرتر غیب و شیوه های نامناسب کنار گذارده شود.در این تحقیق سعی خواهد شد که سبکهای مدیریتی هرکدام توضیح داده شوند و رابطه بین هرکدام از این سبکها که نوع مدیریت آموزشی می باشد با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان بررسی شود.

فهرست مطالب

مقدمه:

مسأله و موضوع تحقيق

سؤالات تحقيق

سئوال(۱)

سئوال (۲)

اهداف تحقيق

اهداف كلي:

اهداف جزئي:

تعاريف لغات و اصطلاحات(متغيرها)

فرضيه هاي تحقيق

فرضيه اهم تحقيق

فرضيه يك

فرضيه دو

فرضيه سه

زمينه و تاريخچه مختصري از مديريت

پيشنيه مديريت آموزشي

تعريف مديريت آموزشي

وظايف مديريت آموزشي:

۱-برنامه ريزي (planing)

۲-سازماندهي (organization)

۳-فرماندهي (precting)

۴-هماهنگي coordingating

۵-كنترل كردن (controling):

ضرورت توجه به مديريت آموزشي

سبكهاي مديريت و رهبري

سبك هنجار مدار:

سبك فرد مدار:

سبك موقعيت مدار :

ويژگيهاي مدير موفق با توجه به سبك هنجار مدار؛

مديران پيرو سبك هنجار (سبك كلاسيك)

ويژگيهاي مدير موفق با توجه به سبك فردمدار؛

مديران پيرو سبك فردمدار

ويژگيهاي مدير وفق با توجه به سبك كار مدار

مدير سبك كار مدار:

اثربخشي:



كارآئي:

رضايت:

چارچوب نظري تحقيق

 
 

روش پژوهش :

جامعة آماري :

نمونه و روش نمونه گيري :

ابزار اندازه گيري و نمود برآورد روايي و اعتبار آن :

نوع تحليل‌آماري :

اعتبار و روائي پرسشنامه‌:

پرسشنامه :

منابع فصل اول

منابع فصل دوم

فهرست منابع

برچسب , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پانزده =