شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله مجاورت چگونه بر همکاری بازاریابی بین شرکتی تأثیر می گذارد؟ مطالعه ایی بر خوشۀ تجارت کشاورزی

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ ترجمه مقالات انگلیسی, مدیریت بازرگانی مقاله مجاورت چگونه بر همکاری بازاریابی بین شرکتی تأثیر می گذارد؟ مطالعه ایی بر خوشۀ تجارت کشاورزی
مقاله مجاورت چگونه بر همکاری بازاریابی بین شرکتی تأثیر می گذارد؟ مطالعه ایی بر خوشۀ تجارت کشاورزی

ترجمه مقالات انگلیسی مدیریت بازرگانی

مقاله مجاورت چگونه بر همکاری بازاریابی بین شرکتی تأثیر می گذارد؟ مطالعه ایی بر خوشۀ تجارت کشاورزی

ارسال شده توسط 7sad.ir

مقاله مجاورت چگونه بر همکاری بازاریابی بین شرکتی تأثیر می گذارد؟ مطالعه ایی بر خوشۀ تجارت کشاورزی

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

مطالعۀ حاضر به بررسی مشارکت و همکاری بازاریابی بین شرکت هایی که در یک محل در خوشه تجارت کشاورزی قرار دارند با استفاده از دیدگاه مجاورت ایجاد شده در جغرافیای اقتصادی می پردازد. ما پس از بررسی ادبیات مربوطه مقیاسی جهت اندازه گیری همکاری بازاریابی بین شرکتی و ابعاد مختلف مجاورت (شناختی، جغرافیایی، مؤسسه ایی، سازمانی و اجتماعی) ارائه خواهیم داد و روابط بین این المان ها در موقعیت شیلی که اقتصاد در حال ظهور دارد را آزمایش خواهیم کرد. یافته ها مؤید این نتیجه گیری است که همکاری بازاریابی درون شرکتی در خوشۀ تجارت کشاورزی انتخابی عمدتاً به مجاورت اجتماعی بستگی دارد. علاوه براین، مجاورت جغرافیایی علیرغم چیزی که در ادبیات موجود درخصوص دیگر انواع همکاری وجود دارد ارتباط ویژه ایی ندارد.

دانلود رایگان چکیده انگلیسی مقاله

چکیده انگلیسی مقاله :

This study examines marketing cooperation between firms co-localized in an agribusiness cluster, using the proximity perspective developed in economic geography. After a review of the relevant literature, we develop a scale to measure both interfirm marketing cooperation and different dimensions of proximity (cognitive, geographical, institutional, organizational and social), and test the interrelationships among these elements within the context of Chile, an emerging economy. The findings support the conclusion that interfirm marketing cooperation in the chosen agribusiness cluster is mainly dependent on social proximity. Moreover, contrary to what is found in the literature on other types of cooperation, geographical proximity is not particularly relevant

دانلود رایگان چکیده انگلیسی مقاله

نام فارسی

مجاورت چگونه بر همکاری بازاریابی بین شرکتی تأثیر می گذارد؟ مطالعه ایی بر خوشۀ تجارت کشاورزی

نام لاتین

How does proximity affect interfirm marketing cooperation? A study of an agribusiness cluster

قیمت

۳۵۰۰۰

سال انتشار

۲۰۱۵

فرمت مقاله

Word

تعداد صفحه

۲۲

 

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

برچسب , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =