شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : استفاده از فعالیتهای مکمل آزمایشگاهی در درس علوم

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : استفاده از فعالیتهای مکمل آزمایشگاهی در درس علومwww.7sad.ir

گزارش تخصصی معلمان

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : استفاده از فعالیتهای مکمل آزمایشگاهی در درس علوم

ارسال شده توسط 7sad.ir

گزارش تخصصی :

استفاده از فعالیتهای مکمل آزمایشگاهی در درس علوم

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir

 

 

چکیده:

روشهای مناسب و ابتکاری ، در بهبود یادگیری دانش آموزان بکوشم در اولین روز کلاس با شوق و علاقه خاصی که به یاددهی – یادگیری داشتم وارد کلاس شدم.  انتظار داشتم دانش آموزان نیز به امر یاددهی- یادگیری علاقه ای نشان دهند اما اینگونه نبود. سعی کردم با ارائه پرسش هایی در حین تدریس , دانش آموزان را به مبحث درسی نزدیک تر کنم . اما کسی مشارکت  فعالی در کلاس نداشت . اکثر دانش آموزان علاقه و انگیزه ای به درس نشان نمی دادند. آنها در کلاس درس نیز,  رفتارهای متفاوتی داشتند عده ای از آنها در کلاس مشارکت نداشتند, عده ای هم در کلاس حضور ذهن نداشتند و برخی هم در کلاس , به درس گوش نمی دادند. اين موضوع باعث شد كلاس مورد توجه من قرار گيرد و به اين فكر افتادم كه چگونه مي‌شود اين وضعيت بوجود آمده را تغيير داد. تا دانش آموزان كلاس را به درس علوم تجربي علاقمند نموده و همچنين نمرات آ‌نان را بهبود بخشم.مشکل من عدم توجه و تمایل دانش آموزان به یادگیری این درس و همچنین بروز رفتارهای مختلفی همچون عدم مشارکت در کلاس ,عدم گوش دادن , عدم حضور ذهن آنان بود..حال این سوالات مطرح شد  که :چگونه با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس ندارند باید برخورد کنم ؟چگونه می توانم حضور ذهن دانش آموزان را جلب کنم؟چگونه می توانم توجه دانش آموزان را به درس علوم تجربی علاقه مند  سازم ؟عدم مشارکت دانش اموزان  در تدریس علوم  تجربی و عدم حضور ذهن آنان در کلاس در نهایت با توجه تصمیم  به استفاده از  راه حلی خاص گرفتم که همان استفاده از فعالیتهای مکمل آزمایشگاهی بود . این سوال را مطرح کردم که: ” چگونه با استفاده از روش تدریس پژوهش  و تحقیق و فعالیهای مکمل آزمایشگاهی  می توانم تدریس اثر بخش تری را ارائه دهم

 

فهرست

چکیده:

مقدمه

بیان مساله

بررسی وضع موجود

گردآوری اطلاعات:

شواهد۱:

مبانی نظری گزارش

 فواید فعالیت‌های فوق برنامه

تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده:

شاخص های کلاس فعال

ویژگی تدریس خوب:

انتخاب راه حل های جدید (راه حل های پیشنهادی):

اعتباريابي روش انتخابی  شرح ذيل مي باشد:

اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن :    

بررسی سنجش نتایج اجرای راه حل

نتیجه گیری

منابع

 

 

 

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =