شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مصرف کننده

مقاله تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مصرف کنندهwww.7sad.ir

ترجمه مقالات انگلیسی مدیریت بازرگانی

مقاله تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مصرف کننده

ارسال شده توسط 7sad.ir

مقاله تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مصرف کننده

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

هدف – هدف این مقاله به ارائه و آزمون یک مدل برای درک بهتر ارزش ویژه نام تجاری می¬باشد. این مقاله به دنبال بررسی اثرات این عامل بر پاسخ مصرف کنندگان با استفاده از داده های از دو کشور اروپایی می¬باشد.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – فرضیه با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) مورد آزمایش قرار گرفتند. تغییر ناپذیری اندازه گیری و ثبات مدل در سراسر دو نمونه ملی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی  مورد بررسی قرار گرفت.
یافته ها – نتایج نشان می دهد که ابعاد ارزش ویژه برند دارای ارتباط داخلی است. آگاهی از نام تجاری بطور مثبت بر کیفیت درک شده و تداعی¬های برند تأثیر می¬گذارد. وفاداری به نام تجاری عمدتاً توسط تداعی¬های تجاری تحت تاثیر قرار می¬گیرد. در نهایت، کیفیت درک شده، تداعی¬های برند و وفاداری به نام تجاری عوامل اصلی ارزش ویژه کلی برند می¬باشند. یافته ها همچنین اثبات تاثیر مثبت ارزش ویژه برند بر پاسخ مصرف کنندگان را نشان می¬دهند. علاوه بر این، چارچوب کلی پیشنهاد شده به لحاظ تجربی در سراسر کشورهای مورد مطالعه قوی می¬باشد. فقط چند تفاوت مشاهده شده است.

دانلود رایگان چکیده انگلیسی مقاله

چکیده انگلیسی مقاله :

Purpose – The purpose of this paper is to propose and test a model to better understand brand equity. It seeks to investigate the effects of this construct on consumers’ responses using data from two European countr

Design/methodology/approach – Hypotheses were tested using structural equation modeling (SEM). Measurement invariance and stability of themodel across the two national samples was assessed using multigroup confirmatory factor analysis.

Findings – Results indicate that brand equity dimensions inter-relate. Brand awareness positively impacts perceived quality and brand associations.Brand loyalty is mainly influenced by brand associations. Finally, perceived quality, brand associations and brand loyalty are the main drivers of overallbrand equity. Findings also corroborate the positive impact of brand equity on consumers’ responses. In addition, the general framework proposed isfound to be empirically robust across the studied countries. Only a few differences are observed.

Research limitations/implications – A limited set of product categories, brands and countries were used.Practical implications – Findings provide useful guidelines for brand equity management. Managers can complement financial metrics with consumer-based brand equity measures to track brand performance over time and to benchmark against other brands. Building brand equity generates more value for corporations since a more favourable consumer response results from positive brand equity.

Originality/value – This study contributes to the scarce international brand equity literature by testing the proposed model using data from a sample of consumers in two European countries. It also enriches the brand equity literature by empirically examining the relationships among consumer-based brand equity dimensions and its effects on consumers’ responses.

Keywords Consumer-based brand equity, Consumer responses, Consumers, Brand equity, Brands

دانلود رایگان چکیده انگلیسی مقاله

نام فارسی

تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مصرف کننده

نام لاتین

The influence of brand equity on consumer responses

قیمت

۳۵۰۰۰

سال انتشار

۲۰۱۲

فرمت مقاله

Word

تعداد صفحه

۲۰

 

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

برچسب , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =