شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل

مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل::.www.7sad.ir.::

ترجمه مقالات انگلیسی رشته مکانیک

مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل

ارسال شده توسط 7sad.ir

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

سیستم ترمز ضد قفل یک تکنولوژی برای ایمنی مسافران در وسایل نقلیه پیچیده است که به تازگی توسعه یافته است. آن بخشی از سیستم ترمز در یک وسیله نقلیه است که در آن گشتاور ترمز برای جلوگیری از قفل شدن چرخ ها در زمان اعمال ترمز به وجود می آید.نیروی دینامیکی غیر خطی به صورت طولی در تایر به وجود می آید و پارامترهای نامشخصی از ضریب اصطکاک خودرو وجاده وجود دارد که ایجاد انگیزه ای برای استفاده از یک کنترلر قوی غیر خطی را به وجود می آورد.کنترلر حالت اسلایدی کارآمد بوده که پیشنهاد شده است و برای حفظ نسبت لغزشی استفاده می شود. به طوری که وسیله نقلیه بدون مشکل در حداقل فاصله ممکن، متوقف می شود.مدل اصطکاکی غیر خطی داگ آفز برای چرخ ها مدل سازی شده است. این پدیده در کنترل حالت اسلایدی با یک روش کارآمد به حداقل می رسد.عملکرد ردیابی لغزش و عملکرد قوی کنترلر غیر خطی باهم مقایسه شده اند.

کلمات کلیدی: ماشین چهار چرخ، سیستم ترمز ضد قفل،مدل اصطکاک جاده، مدل اصطکاک داگ آفز، کنترلر حالت اسلایدی

دانلودچکیده انگلیسی مقاله

چکیده انگلیسی مقاله

The anti-lock braking system is a technology for passengers' safety in recently developed sophisticated vehicles. It is a part of the braking system of a vehicle which exhibits controlled braking torque to prevent the wheels from locking whenever a hard brake is applied. The highly non-linear dynamics of longitudinal tire force and the uncertain parameters of the vehicle and friction coefficient of the road motivate to use a non-linear robust controller. An efficient sliding mode controller has been proposed here to maintain the slip ratio to an optimum value so that the vehicle stopping without skidding is ensured within minimum possible distance. The non-linear Dugoff's friction model for the wheel has been taken for modeling the quarter car. The chattering phenomena caused by sliding mode have been minimized with an efficient technique. Slip-tracking performance and the robust performance of the proposed controller have been compared with the recent existing nonlinear controller.

Keywords : quarter car, a nti-lock braking system, road-friction model, Dugofj's friction model, sliding mode control, chattering.

دانلودچکیده انگلیسی مقاله

نام فارسی مقاله

مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل

نام لاتین مقاله

Sliding mode Controller for Wheel-slip Control of Anti-lock Braking System

قیمت

۲۵۰۰۰

رشته

مکانیک

فرمت مقاله  

Word

سال انتشار

۲۰۱۳

تعداد صفحات

۱۹

 

در صورت بروز مشکل عنوان فایل خریداری شده و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =