شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله تأثیر فن آوری در آموزش آنلاین (مجازی) حسابداری مدیریتی

مقاله تأثیر فن آوری در آموزش آنلاین (مجازی) حسابداری مدیریتی

ترجمه مقالات انگلیسی رشته حسابداری

مقاله تأثیر فن آوری در آموزش آنلاین (مجازی) حسابداری مدیریتی

ارسال شده توسط 7sad.ir

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

دانلودچکیده انگلیسی مقاله

استفاده از فن آوری در سطح آموزش های دانشگاهی حسابداری مدیریتی، به عنوان دوره های آنلاین باز و گسترده (MOOCها)، که به عنوان ابزاری برای صرفه جویی در هزینه برای بسیاری از دوره های دانشگاهی در سطح ابتدایی ارائه شده اند، یک روند اجتناب ناپذیر می باشد. با این حال، منافع آن برای چندین سال آشکار نخواهد شد و هنوز هم بحث های زیادی در میان کارشناسان وجود دارد (مجله ی وال استریت، ۱۲می ۲۰۱۴). دانشگاه ما از این قاعده مستثنی بوده و ما در حال تلاش آموزش آنلاین به طور آزمایشی هستیم. در حال حاضر من برای بیش از دو سال به صورت آنلاین در سطح اصلی حسابداری مدیریتی، تحت تعلیم قرار گرفته ام.

با توجه به مشاهدات من در طول دو سال گذشته، دانشجویان با انگیزه، کارهایشان را همانند دانشجویان حضوری انجام می دادند، اما دانشجویانی که انگیزه ی بسیار بالایی نداشتند، نرخ شکست و مبارزه کردن در آنها بالا بوده است. استفاده از MOOC ها برای اهداف اجتماعی و یا علوم انسانی ممکن است قابل قبول باشد؛ اما برخی کلاس های فنی مانند حسابداری، به طور موثر به عنوان یک مکانیسم برای ارائه محتوای دوره ها تفسیر نمی شوند.

من به طور تجربی با استفاده از تکلیف رگرسیون خطی کامپیوتری بررسی این موضوع را آزمایش کرده ام که نتایج کلاس ما، دانشجویان تحت عملکرد این تکلیف را در مقایسه با دانشجویان حضوری نشان می دهد. دانشگاه ما از Echo360 برای ضبط سخنرانی ها استفاده می کند و من آن را برای این تکلیف در دسترس قرار داده ام. من توضیحات چهره به چهره را برای کمک به دانشجویان حضوری ارائه داده ام، اما دانشجویان مجازی (آنلاین) در درجه اول با تکیه برخود، کار انجام داده اند.

کلید واژه ها: آموزش آنلاین (مجازی)، حسابداری مدیریتی، تأثیر فن آوری در آموزش

دانلودچکیده انگلیسی مقاله

چکیده انگلیسی مقاله :

Using technology in teaching college level Managerial Accounting is an inevitable trend as massive open online courses) MOOCs) are proposed as cost saving tools for many entry-level college courses. However, its benefits won’t be evident for several years and there is still much debate among experts (Wall Street Journal, May 12, 2014). Our university is no exception and we are trying online teaching on a trial basis. I have been teaching online principle-level Managerial Accounting for more than two years now. From my observations over the past two years, motivated students are doing as well as the face-to-face students are, but non-highly motivated students struggle and failure rates are high. It may be acceptable to use MOOCs for social or humanities subjects, but some technical classes like accounting, do not translate effectively as a mechanism to deliver course content. I tested empirically using a Regression Analysis computer assignment to examine this issue and our class results show online students underperformed on this assignment compared to in-class students. Our college uses Echo360 for recording lectures and I made the recording available for the assignment. I provided face-to-face explanations and help for in-class students, but online students worked primarily by themselves.

Keywords: online teaching, managerial accounting, technological impact on teaching

نام فارسی مقاله مقاله تأثیر فن آوری در آموزش آنلاین (مجازی) حسابداری مدیریتی
نام لاتین مقاله
Technological impact on teaching of online managerial accounting
قیمت ۲۸۰۰۰
رشته حسابداری مدیریت
فرمت مقاله   Word
سال انتشار ۲۰۱۴
تعداد صفحات ۱۱

دانلودچکیده انگلیسی مقاله

برچسب , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =