شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

ترجمه مقاله : نگرش مصرف کننده به اعتبار حامی مشهور، برند و انگیزش در رابطه با حمایت فرد مشهور از بخش هواپیمایی

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ ترجمه مقالات انگلیسی, رشته مدیریت ترجمه مقاله : نگرش مصرف کننده به اعتبار حامی مشهور، برند و انگیزش در رابطه با حمایت فرد مشهور از بخش هواپیمایی
ترجمه مقاله : نگرش مصرف کننده به اعتبار حامی مشهور، برند و انگیزش در رابطه با حمایت فرد مشهور از بخش هواپیمایی

ترجمه مقالات انگلیسی رشته مدیریت

ترجمه مقاله : نگرش مصرف کننده به اعتبار حامی مشهور، برند و انگیزش در رابطه با حمایت فرد مشهور از بخش هواپیمایی

ارسال شده توسط 7sad.ir

  1. بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، وانجام پایان نامه

    www.7sad.ir 

     

    نام مقاله به فارسی: نگرش مصرف کننده به اعتبار حامی مشهور، برند و انگیزش در رابطه با حمایت فرد مشهور از بخش هواپیمایی

     

  2. تعداد صفحات مقاله:۸

    تعداد صفحات ترجمه:۱۵

    نام رشته:مدیریت

    سال مقاله:۲۰۱۷

  3. مختصری از ترجمه:

    چکیده

    شرکت‌های هواپیمایی، سالانه میلیونها دلار در امضای قراردادهای تبلیغاتی اشخاص مشهور برای تبلیغ برندشان به عنوان یک مرجع موثر که نقش مهمی در تبلیغات مشوق خرید بازی می‌کند، هزینه می‌کنند. بر اساس تئوری اعتبار مرجع و تئوری تفاوت محصول، این مطالعه، روابط علت و معلولی بین اعتبار حامی، تصویر برند، اعتبار برند و انگیزش خرید سرویس‌های حمل و نقل فراهم شده با سرویس‌های هواپیمایی، که یک استراتژی استفاده ازحمایت افراد مشهور را در پیش گرفته‌اند، را مورد بررسی قرار می‌دهد. با این وجود، اعتبار حامی به عنوان یک فرض درجه دوم مدل اتخاذی، آزموده شد. نتایج نشان می‌دهد که رابطه مثبتی بین همه مفروضات وجود دارد. در نتیجه، افزون بر داشتن یک فرد مشهور مطلوب  برای حمایت در یک تبلیغ برای مشتریان، اعتبار فرد مشهور هم، به همان اندازه در ارتقای تصویر برند، اعتبار برند و انگیزش خرید مهم است

     

  4. کلمات کلیدی

    حمایت فرد مشهور،  اعتبار مرجع، تمایز محصول، برند، انگیزش، هواپیمایی

  1. نام مقاله به انگلیسی: Consumers’ attitude of endorser credibility, brand and intention with respect to  celebrity endorsement of the airline sector

    Abstrac

    To achieve product differentiation, airlines spend millions of dollars annually in signing celebrities to endorse their brands’ endorsement contracts, as source effects that play an important role in persuasive communications. Based on source credibility theory and product differentiation theory, this study examines the causal relationship between endorser credibility, brand attitude, brand credibility and purchase intention of air transportation services provided by airlines that adopt a celebrity endorsement strategy. Meanwhile, endorser credibility was tested as a second-order construct of the proposed model. The results indicate that positive relationships exist between all the hypothesized constructs. Therefore, in addition to having a favorable celebrity to endorse a customer oriented advertisement, the credibility of the celebrity is as important in enhancing brand attitude, brand credibility and purchase intention.

    Keywords

    Celebrity endorsement; Source credibility; Product differentiation; Brand; Intention; Airline

    .

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط 7sad.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =