شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن

<span itemprop=ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن" />

ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن

ارسال شده توسط 7sad.ir

ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن

در برزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه

www.7sad.ir 

شرح مختصر:

کشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویکرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای کوچک و بزرگ باعث شد تا ایجاد کارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل کشور بسیار ناچیز بوده و اکثر داروهای مورد نیاز شبکه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از کشورهای آمریکا و آلمان وارد کشور می‌شد و معدود شرکتهای تولیدکننده دارو در کشور تحت لیسانس شرکتهای معروف کشورهای فوق به تولید دارو در داخل کشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها می‌پرداختند و کمترین کار تحقیقاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریک داخلی دارو انجام می‌پذیرفت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌و ایجاد تحریم‌های اقتصادی، شرکتهای دارویی جزء طرحهای مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ایجاد دو شرکت بزرگ ساخت محلولهای تزریقی در شهرهای مشهد و تبریز در دستور کار دولت قرار گرفت.

 فهرست مطالب این پایان نامه
مقدمه
بیان مسأله یا موضوع تحقیق
ضرورت انجام تحقیق
هدف از مطالعه موضوع
پیشینه تحقیق
فرضیات
تعریف عملیات متغیرها
ابزار گرد آوری داده‌ها
جامعه آماری
مراحل انجام تحقیق
تعریف مفاهیم
محدودیت‌ها- موانع و مشکلات تحقیق

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریق
۱- تاریخچه
ادویه ی مرکبه و شناخت مفردات طبی
دارو شناسی در ایران
۲- تکنولوژی
۳- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)
ساخت محلول

بخش ۲: مباحثی در مورد مشتری
۱- مشتری کیست؟
قبل از اینکه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید
مقدمه
حقایق مسلم درباره مشتریان
یکی از مدیران فورد در مورد مشتری می‌گوید
مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار
خودتان را به جای مشتری بگذارید
چرا مشتریانمان را از دست می‌دهیم
مشتری یعنی کسب و کار، کسب و کار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری
هنری فورد در این خصوص می‌گوید
هدف سازمان شما ایجاد مشتری است
اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر
با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید.
هر یک از کارکنان شما باید مشتریانتان را ملاقات کنند.
۲- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه‌گیری رضایت مشتری»
تعاریف
شرح فعالیت‌ها
کلیات
ارتباط با مشتری
نحوه اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری
۳- «روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتریان»
تعاریف
مسئولیت و اختیار
شرح فعالیت‌ها

بخش سوم: بازاریابی
تعریف
۱- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
۲- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
۳- آمیخته های بازاریابی
«روش تحقیق»
مصاحبه و اخذ نظرات کتبی بوسیله پرسشنامه
منابع اطلاعات
اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه‌ها
بررسی فرضیه‌ها
فرضیه ۱
فرضیه ۲
فرضیه ۳
فرضیه ۴
فرضیه ۵٫
فرضیه ۶
تحلیل یافته‌های پرسشنامه ای
تبلیغات برای فروش
نتیجه گیری
پیشنهادات
توصیه به سایر دانشجویان
نمونه پرسشنامه
منابع

نوع فایل: قالب بندی ورد    |   تعداد صفحات: 139 صفحه    |   اندازه فایل: 161 کیلوبایت

 

  • مهر ۲۵, ۱۳۹۴

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است