شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

<span itemprop=مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند" />

مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

ارسال شده توسط 7sad.ir

اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

فـرمت ترجمه : word
رشــــــتـــــــه : مدیریت
تعداد صفحات ترجمه : ۲۰ صفحه
قيمت ترجمه : ۳۰۰۰۰ تومان

توضیحات مختصر مقاله :

مقالة حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل اصلاح شده (SBV) در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین که نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد در این پژوهش مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد.

واژگان کلیدی: برند خدمات، نگرش ها نسبت به برند، رضایت از برند، وفاداری به برند

—————————————————–

عنوان اصلی مقاله:   The effects of service brand dimensions on brand loyalty

ترجمه فارسی عنوان: اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

تعداد صفحات انگلیسی:  ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:   ۲۰ صفحه

قیمت ترجمه فارسی:  30000تومان

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

  • اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است