شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله ادراک از ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در گردشگری مشارکتی معاملات بین تجار

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ مقاله ادراک از ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در گردشگری مشارکتی معاملات بین تجار
<span itemprop=مقاله ادراک از ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در گردشگری مشارکتی معاملات بین تجار" />

مقاله ادراک از ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در گردشگری مشارکتی معاملات بین تجار

ارسال شده توسط 7sad.ir

ادراک از ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در گردشگری مشارکتی معاملات بین تجار

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

فـرمت ترجمه : word
رشــــــتـــــــه : مدیریت
تعداد صفحات ترجمه : 45 صفحه
قيمت ترجمه : 35000 تومان

در حالی که برنامه های مدیریت ریسک، رفتار شبکه توزیع، و تحقیقات ریسک های گردشگری در طول سال های گذشته در مدیریت گردشگری اهمیت قابل توجهی بدست آورده است، تحقیقات بسیار کمی در زمینه نحوه ادراک سازمان دهندگان تور های توریستی از خطر مربوط به همکاری خدمات در زنجیره ارزش و انواع استراتژی بکار گرفته شده برای کنترل این خطرات انجام شده است. این مطالعه به بررسی راه های ادراک خدمات دهندگان تور های ورودی  (ITOs) در ماداگاسکار از زنجیره ارزش گردشگری در شرایط خطر بالادستی (نسبت به ارائه دهندگان خدمات محلی) و پایین دستی (نسبت به آژانس های برون مرزی) و انواع استراتژی های آنها برای مقابله با این خطرات می پردازد. این یافته ها پیشنهاد می نماید که کیفیت تنظیم نشده خدمات در میان ارائه دهندگان خدمات محلی نشان دهنده یک عامل خطر عمده برای خدمات دهندگان تور های ورودی است. دسته بندی های دیگر ریسک بالادستیِ زنجیره ارزش خدمات شامل محصول و محدودیت های زیرساخت و عدم شایستگی است. پایین دستِ زنجیره ارزش، انتظارات بازار و اطلاعات در مورد مقصد به عنوان عامل ریسک محسوب می شوند. برای جذب این خطرات، خدمات دهندگان تور های ورودی به طور معمول تحلیل بازار و ارتباطات و به دنبال آن کنترل و بهبود ارزش خلق مشترک، توسعه شایستگی، و تنوع را اعمال می نماید. این مطالعه بر شکاف بین آنچه که به عنوان دسته ریسک اصلی شناخته شده (کیفیت تنظیم نشده خدمات بالادست) و استراتژی برای به حداقل رساندن ریسک های خدمات (پایین دستِ ارتباطات بازار) در زنجیره ارزش گردشگری تاکید دارد. بر اساس یافته ها، نویسندگان یک مدل مفهومی برای پیش بینی رفتارهای مقابله با ریسک در گردشگری مشارکتی معاملات بین تجار را پیشنهاد نموده و به بحث در مورد راه های افزودن ارزش مشارکت معاملات بین تجار در زنجیره ارزش گردشگری بالادست و پایین دست در میان سازمان دهندگان تور می پردازند.

واژگان کلیدی: خطرات گردشگری ، ادراک ریسک ، رفتار مقابله با ریسک ، زنجیره ارزش گردشگری ، خدمات دهدگان تور های ورودی ، مدیریت ریسک

——————————————-

عنوان اصلی مقاله:  Service risk perceptions and risk management strategies in business-to-business tourism partnerships

ترجمه فارسی عنوان:  ادراک از ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در گردشگری مشارکتی  معاملات بین تجار

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۴۵ صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  350000تومان

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

  • اردیبهشت ۳, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است