شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد!

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ مقاله از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد!
<span itemprop=مقاله از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد!" />

مقاله از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد!

ارسال شده توسط 7sad.ir

از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد!

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

فـرمت ترجمه : word
رشــــــتـــــــه : مدیریت
تعداد صفحات ترجمه : ۱۷ صفحه
قيمت ترجمه : ۳۳۰۰۰ تومان

توضیحات مختصر مقاله :

آیا بازاریابی نوعی فن آوری مدیریت است، یک سیستم تدارک و تأمین اجتماعی، یا مطالعه فرایند های تصمیم فروشنده و خریدار در زمینه های خیلی پیچیده، یا می توان آن را جای نظمی در علوم اجتماعی قرار داد؟ آیا این موضع گیری می تواند روند کم شدن روز افزون تحقیق و دانش بازاریابی را معکوس کند؟ آیا فرصت های جدیدی برای تحقیقات چشم گیر بین روش های مختلف مشاهده نظممان ایجاد خواهد کرد؟ و آیا احتمالاً موضع گیری درست و دخالت بازاریابی و علوم اجتماعی در اکتشافات سبب کشف زمینه های جدید تحقیقاتی شده و بر انتخاب مدیریت و سیاست عمومی در چالش های پیش روی جوامع بشری در تمام سطوح اثر خواهد داشت؟ یک حالت  موضع گیری با پاسخ مثبت به این سئوالات، اعلام این مسئله است که “بازاریابی، مطالعه ایجاد مشترک ارزش توسط انتخاب اقتصادی داوطلبانه در معاملات بین افراد و نهاد هایشان در و بین جوامع بشری است.” این موضع گیری شامل مطالعات انتخاب مدیر و مشتری، کار در سیستم های اجتماعی جوامع در تمام سطوح توسعه و توجه بیش تر به فرهنگ و ارتباط می شود. در این صورت می توان پیوند های میان انسان شناسی، باستان شناسی، تاریخ، جامعه شناسی و اقتصاد را کشف کرد. با کار تحقیقاتی بازاریابی و نیز نظم های همراه آن، عناصر اصلی نظریه پویا و دینامیک تغییر تکاملی در شبکه های معاملاتی و سیستم های بازاریابی شناسایی شده، نقطه عطفی احتمالی برای کشف واکنش بازاریابی به چالش های دشوار و پیچیده رو به روی جوامع بشری در سراسر جهان رقم می زند.

کلمات کلیدی:تقسیم بندی، بازاریابی به عنوان علمی اجتماعی، تحلیل تاریخی

————————————-

عنوان اصلی مقاله:  There could be more to marketing than you might have thought! An invited paper, by Professor Roger Layton

ترجمه فارسی عنوان:  از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد!

تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۷ صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  33000تومان

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

  • اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است