شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله جایی که ابعاد مذهبی و کمپینهای بازاریابی جمعی در رسانه های اجتماعی با یکدیگر تلاقی می کنند

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ مقاله جایی که ابعاد مذهبی و کمپینهای بازاریابی جمعی در رسانه های اجتماعی با یکدیگر تلاقی می کنند
مقاله جایی که ابعاد مذهبی و کمپینهای بازاریابی جمعی در رسانه های اجتماعی با یکدیگر تلاقی می کنند::.www.7sad.ir.::

مقاله جایی که ابعاد مذهبی و کمپینهای بازاریابی جمعی در رسانه های اجتماعی با یکدیگر تلاقی می کنند

ارسال شده توسط 7sad.ir

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

این مقاله به نگرش متخصصان بازاریابی جمعی در رسانه های اجتماعی در مورد اینکه کجا ابعاد مذهبی و کمپینهای بازاریابی اجتماعی رسانه های جمعی تلاقی می یابند، دست یافته است. که تحت یک نمونه ی تفسیری(Crotty,1998) در طول مصاحبه های انجام گرفته با ۵ کارشناس تخصصی بازاریابی جمعی رسانه های اجتماعی در استرالیا صورت گرفته است.داده ها بطور کیفی آنالیز شده اند و سه تا از آنها که از نتایج پدید آمده اند شامل: ۱: ابعادی از مذهب که در کمپینهای بازاریابی رسانه های اجتماعی کاربرد دارد. ۲: کارشناسانی که ابعادی از مذهب را با توجه به پرهیز از اثر منفی بر مخاطبان هدف بکار گرفته اند و ۳: در حالیکه کمپینهای بازاریابی موعظه را بعنوان یک رسانه ی ارتباطی بکار می برند این امر با اعمال مذهبی در ارتباط نیست.

چکیده لاتین

This paper explores mass media social marketing practitioner insights of where the dimensions of religion and mass media social marketing campaigns intersect. Under an interpretive paradigm (Crotty, 1998), in-depth interviews were conducted with five expert mass media social marketing practitioners in Australia. The data was analysed qualitatively and three themes emerged from the results: (1) The dimensions of religion do have application in mass media social marketing campaigns; (2) participants employed the dimensions of religion with care to avoid a negative effect on the target audience and (3) while social marketing campaigns use ‘preaching’ as a communication medium, it tends not to be deliberately linked to religious practices.

نام فارسی مقاله

مقاله جایی که ابعاد مذهبی و کمپینهای بازاریابی جمعی در رسانه های اجتماعی با یکدیگر تلاقی می کنند

نام لاتین مقاله

Where the Dimensions of Religion and Mass Media Social Marketing Campaigns Intersect

قیمت

۳۰۰۰۰

رشته

علوم اجتماعی

فرمت مقاله  

Word

سال انتشار

۲۰۱۵

تعداد صفحات

۱۳

 

در صورت بروز مشکل عنوان فایل خریداری شده و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

  • دی ۲۷, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است