شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال

مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال::.www.7sad.ir.::

مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال

ارسال شده توسط 7sad.ir

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

روش کنترل سیستم تعلیق خودروی تطبیقی روشی جدید است که در آن پارامتر های کنترل به تنظیم رانندگی پرداخته و در نتیجه قادر می سازد افزایش قابل توجهی راحتی در خودرو در حالیکه بار دینامیکی و انحراف تعلیق در مرز های بحرانی است به وجود بیاید . برای این منظور , ساختار تطبیقی به صورت پویا جهت تنظیم تنظیم کننده های درجه دوم بار های خطی پویا و انحراف تعلیق می باشد . ثبات ساختار کنترل تطبیقی با استفاده از تجزیه و تخلیل رویکرد مشترک تابع لیاپانوف و با در نظر گرفتن مشخصه دمپر غیر خطی سیستم تعلیق است . به منظور ارائه یک چهارچوب واقعی دار کنترل طراحی و تجزیه و تحلیل عملکرد در یک خودروی چهار چرخ که سیستم تعلیق در آن مجهز به موتور خطی الکترونیکی برای تحقق بخشیدن به سیستم تعلیق فعال است . به عنوان بسته تست برای مطالعه استفاده شده است . عملکرد قابل توجهی از مفهوم منترل تطبیقی با موفقیت در مقایسه با سیستم تعلیق کنترل های معتبر به دست آمده است .

 

کلمات کلیدی : سیستم تعلیق فعال , کنترل تطبیقی , تعویض کنترل , دینامیک خودرو , کنترل سیستم تعلیق خودرو

چکیده انگلیسی مقاله :

 

A new adaptive vehicle suspension control method is presented that adjusts the controller parametrization to the current driving state and thereby enables to significantly enhance ride comfort while the dynamic wheel load and the suspension deflection remain within safety critical bounds. To this end, the adaptive controller structure dynamically interpolates between differently tuned linear quadratic regulators governed by the dynamic wheel load and the suspension deflection. The stability of the adaptive controller structure is analyzed by means of a common Lyapunov function approach taking into account the nonlinear damper characteristic of the suspension system. In order to provide a realistic framework for the controller design and the performance analysis, a quarter-car test rig based on an all-terrain vehicle suspension that has been equipped with an electrical linear motor to realize an active suspension system, is employed as testbed for the study. On this test rig, the significant performance of the adaptive control concept is successfully validated in a comparison to benchmark suspension controllers.

Keywords : Active suspension systems, adaptive control , switching control, vehicle dynamics, vehicle suspension control

نام فارسی مقاله

مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال

نام لاتین مقاله

Apparatus for continuous wear measurements during wet clutch durability tests

قیمت

۲۵۰۰۰

رشته

مکانیک

فرمت مقاله  

Word

سال انتشار

۲۰۱۴

تعداد صفحات

۳۵

 

در صورت بروز مشکل عنوان فایل خریداری شده و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

  • بهمن ۱۰, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است