شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله رضایت مشتری در وب ۲٫۰ و پیشرفت فناوری اطلاعات

مقاله رضایت مشتری در وب 2.0 و پیشرفت فناوری اطلاعات::.www.7sad.ir.::

مقاله رضایت مشتری در وب ۲٫۰ و پیشرفت فناوری اطلاعات

ارسال شده توسط 7sad.ir

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

هدف- هدف این مقاله بررسی نحوه استفاده بهینه افراد و سازمان ها از فناوری های شبکه اجتماعی وب ۲٫۰ برای بهبود روابط خود با مشتریان است. 

طرح/ متدولوژی/ روش- پیشینه نظری مورد استفاده در این مقاله به منظور شناسایی میزان رضایت کاربر از سرویس ها نظریه آشنا پسندی و نظریه چشم انداز بود. برای بررسی رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی وب ۲٫۰ و پیشرفت های اخیر در زمینه فناوری های اطلاعاتی پیمایشی آنلاین بر روی کاربران سِکِند لایف انجام شد. 

یافته ها- یافته ها نشان داد که پیشرفت IT بخش لاینفکی از وب ۲٫۰ است و امکان شناسایی رضایت مشتری و نیز برداشت او درباره فناوری آنلاین را فراهم می کند. رضایت مشتری و پیشرفت IT تأثیری مثبت بر بهره مندی و تجربه مشتری از سرویس دارند. 

محدودیت ها/ دستاوردهای پژوهش- قابلیت تعمیم این پژوهش اندک است. داده های پیمایش در این مطالعه تا حدی دارای سوگیری ناشی از روش یکسان هستند. احتمال وجود سوگیری ناشی از روش یکسان را نمی توان به طور کامل از بین برد. 

دستاوردهای عملی- این مقاله اهمیت رضایت مشتری را به سازمان ها، پژوهشگران، مدیران و سیاستگذاران نشان می دهد. این مقاله معیارهای معتبری را برای کمک به ارزیابی چند متغیر مهم رضایت کاربر ارائه می کند. 

اصالت/ارزش- پیشرفت های اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به خصوص در زمینه اینترنت و فناوری های مرتبط با آن به نیروی اصلی پیشرفت شبکه اجتماعی آنلاین تبدیل شده است. تعداد کاربران وب ۲٫۰ آن قدر سریع در حال رشد است که به یکی از مسیرهای مهم دسترسی بازاریابان به مشتریان خود تبدیل شده است. 

نتیجه گیری

فناوری های وب ۲٫۰ تعامل با کاربران و تأمین کنندگان را از نظر شبکه سازی اجتماعی و عملکرد تجاری افزایش می دهند. این فناوری ها می توانند رقابت پذیری یک شرکت را از طریقرضایت مشتری افزایش بدهند. پیامد ابزارهای وب ۲٫۰ می تواند نقش مهمی در به روز نگاه داشتن سازمان درباره وقایع مربوط به موجودی ایفا کند بدون آن که آن ها حضور فیزیکی در آنجا داشته باشند. علاوه بر این آن ها را در تصمیم گیری و آشنایی با موضوعات مهم (که ممکن است نیازمند توجه فوری سازمان باشد) یاری می کند. فراهم آوردن قابلیت های وب ۲٫۰ برای سازمان در حال تغییر کسب و کار سنتی و کنترل خلاقیت، تفکر و اشتیاق است. شناسایی روندهای در حال تغییر در کسب و کار برای شرکت ها بسیار مهم تر از پیاده سازی آخرین محصول فناوری است. شرکت ها باید پرورش ایده های جدید را بهبود ببخشند و امکان هم افزایی را برای دگرگون کردن مدل های کسب و کار و دستیابی به موفقیت فراهم کنند. این مطالعه با ترکیب منابع موجود در زمینه سیستم های اطلاعاتی و تجارت الکترونیک، مدل های نظری را برای درک تأثیر پیشرفت بر رضایت مشتری طراحی کرد. ما از طریق تحلیل داده ها به بررسی تجربی مدل های نظری خود پرداختیم. مشخص شد که کاربردهای IT از طریق تأثیرگذاری بر کیفیت و ارزش بر رضایت مشتری تأثیر می گذارند. این مطالعه پژوهشگران را تشویق می کند تا ارتباط بین IT و سایر معیارها نظیر کیفیت سرویس، قابلیت جستجو، و اعتماد را بررسی کنند. نقطه قوت اصلی این مطالعه دستاورد آن در مورد رضایت مشتری و پیشرفت IT در فناوری های وب ۲٫۰ برای منابع است. در زمینه رفتار کاربر در ابزارهای وب ۲٫۰ نظیر محیط های مجازی و وب سایت های شبکه اجتماعی به پژوهش های بیشتری نیاز داریم. 

چکیده لاتین

Purpose

– The purpose of this paper is to investigate how the individual and organizations best use Web 2.0 social networking technologies to improve its relationships with customers.

Design/methodology/approach

– The theoretical background used in the paper was the familiarity-liking theory and prospect theory to understand the extent of user satisfaction with the services. Online survey from Second Life users was conducted to investigate customer satisfaction in Web 2.0 social networks and recent development on information technologies.

Findings

– The findings suggested that IT development is the inseparable part of Web 2.0 and enables to understand customer satisfaction as well as their perception on online technology. Both customer satisfaction and IT development has positive influence on consumer's service enjoyment and experience.

 Research limitations/implications

– The generalizability of the paper is limited. The survey data in this study have some common method bias. The possibility of the existence of the common method bias cannot be completely eliminated.

 Practical implications

– The paper provides the significance of customer satisfaction for organizations, researchers, managers, and policy makers. The paper provides validated measurements to facilitate evaluation of several major user satisfaction constructs.

 Originality/value

– The recent development of information and communication technology (ICT), especially the internet and its related technologies has become the main force of the development of online social network. The number of Web 2.0 users has been growing so rapidly that it has become an important channel for marketers to reach their customers.

نام فارسی مقاله

مقاله رضایت مشتری در وب ۲٫۰ و پیشرفت فناوری اطلاعات

نام لاتین مقاله

Customer satisfaction in Web 2.0 and information technology development

قیمت

۳۵۰۰۰

فرمت مقاله  

Word

سال انتشار

۲۰۱۳

تعداد صفحات

۲۸

 

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

  • آبان ۷, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است