شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله مقاله مدیریت ادراک رهبران در طول فروپاشی سازمانی: نقش های تبلیغات، نگرانی های تصویر، و پاداش تشویقی

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ مقاله مقاله مدیریت ادراک رهبران در طول فروپاشی سازمانی: نقش های تبلیغات، نگرانی های تصویر، و پاداش تشویقی
<span itemprop=مقاله مقاله مدیریت ادراک رهبران در طول فروپاشی سازمانی: نقش های تبلیغات، نگرانی های تصویر، و پاداش تشویقی" />

مقاله مقاله مدیریت ادراک رهبران در طول فروپاشی سازمانی: نقش های تبلیغات، نگرانی های تصویر، و پاداش تشویقی

ارسال شده توسط 7sad.ir

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

در این تحقیق، یک مدل مدیریت ادراک رهبران را در حین فروپاشی سازمانی به وسیله شرح دقیق نقش هایِ تبلیغات، نگرانی های تصویر، و پاداش تشویقی توسعه میدهیم و امتحان میکنیم. ما پیشنهاد میدهیم که تبلیغات فروپاشی سابقه مهم مدیریت ادراک رهبران در حین فروپاشی است. ما همچنین امتحان میکنیم چه طور نگرانی های تصویر رهبران بر این رابطه مثبت تاثیر میگذارد. به علاوه، ما تاثیر نسبی پاداش تشویقی و جبران خسارت در رابطه بین رهبران نگرانی های تصویر رهبران و مدیریت ادراک آنها در حین فروپاشی را بررسی میکنیم. این نتایج ما، بر اساس بازی طراحی شده-ویژه شبیه سازی مدیریت اداره شده با مدیر های با تجربه چینی، نشان میدهد که تبلیغات گسترده فروپاشی نگرانی های تصویر رهبران را بالا میبرد، که باعث افزایش مدیریت ادراکات در حین فروپاشی میشود. به علاوه، پاداش تشویقی بیشتر از ضعیف کردن تاثیر نگرانی های تصویر رهبران برای مدیریت ادراکشان را قوی میکند. ما تاثیر مدیریت ادراک رهبران در طول فروپاشی را شرح میدهیم.

چکیده لاتین

In this study, we develop and examine a model of leaders' impression management during orga­nizational decline by elaborating on the roles of publicity, image concerns, and incentive compen­sation. We propose that the publicity of decline is an important antecedent of leaders' impression management during decline. We also examine how leaders' image concerns mediate this positive relationship. In addition, we consider the relative influence of incentive compensation and fixed compensation on the relationship between leaders' image concerns and their impression manage­ment during decline. Our results, based on a specially-designed management simulation game conducted with experienced Chinese managers, show that high publicity of decline elevates leaders' image concerns, which in turn increases their impression management during decline. In addition, incentive compensation strengthens rather than weakens the effects of leaders' image concerns on their impression management. We discuss the implications of leaders' impres­sion management during organizational decline.

نام فارسی مقاله

مقاله مدیریت ادراک رهبران در طول فروپاشی سازمانی: نقش های تبلیغات، نگرانی های تصویر، و پاداش تشویقی

نام لاتین مقاله

Leaders' impression management during organizational decline: The roles of publicity, image concerns, and incentive compensation

قیمت

۳۵۰۰۰

فرمت مقاله  

Word

سال انتشار

۲۰۱۵

تعداد صفحات

۳۳

 

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

  • آبان ۱۰, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است