شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) و امور مالی اسلامی. آیا این وضعیت یک وضعیت “برد برد” می باشد؟

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ مقاله وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) و امور مالی اسلامی. آیا این وضعیت یک وضعیت “برد برد” می باشد؟
مقاله وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) و امور مالی اسلامی. آیا این وضعیت یک وضعیت "برد برد" می باشد؟::.wwww.7sad.ir.::

مقاله وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) و امور مالی اسلامی. آیا این وضعیت یک وضعیت “برد برد” می باشد؟

ارسال شده توسط 7sad.ir

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

مختصری از مقاله :

عدم تقارن اطلاعات از ویژگی های متداولی است که وام دادن به شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) را به تأخیر می اندازد. در دهه گذشته، رشد بانک های اسلامی وام دهنده به شرکت های کوچک و متوسط به حدی منکوب کننده بود که شاغلین را وادار به نگاه به این وضعیت به عنوان یک وضعیت "برد برد" کرد. بر خلاف بانک متعارفی که به طور عمده به ارتباط بانکداری با شرکت های کوچک و متوسط متوسل شده-اند، یک بانک اسلامی از قرارداد مرابحه ای استفاده می کند که "تضمین با قرارداد" به وام گیرنده را ایجاد می کند. چنین روش های وام دادن متمایزی توسط دو نوع بانک بر منحنی هزینه بانک که از تفاوت در هزینه نظارت بوجود می آید، دلالت می کنند. در این مقاله، ما به توسعه مدل رقابت دو مرحله ای جهت بررسی رشد در اعطای وام شرکت های کوچک و متوسط توسط بانک های اسلامی می پردازیم. در مدل نظری ما بانک های اسلامی و متعارف با نرخ های (چارچوب برتراند) مرحله اول و با خروجی وام در مرحله دوم (چارچوب کورنات) به رقابت می پردازند. نتایج ما نشان دهنده این مسئله می باشند که در رقابت نرخ، بانک اسلامی سهم بازاری را در ابتدا با توجه به محصول متفاوت خود به دست خواهد آورد. با این حال، در مرحله دوم، مقدار اعطای وام به شرکت های کوچک و متوسط توسط بانک های اسلامی با توجه به رقابت سهم بازار کاهش می یابد.

چکیده لاتین

Information asymmetry is a common feature that hinders lending to small and medium enterprises (SMEs). In the last decade, the growth in Islamic banks lending to SMEs was overwhelming to the extent that it prompted practitioners to regard this as a “win–win” situation. Unlike a conventional bank that mainly resorts to relationship banking to SMEs, an Islamic bank uses a Murabaha contract that creates a “collateral-by-contract” to the borrower. Such distinct lending approaches by the two types of banks have an implication on banks' cost curves that arise from differences in monitoring cost. In this article, we develop a two-stage competition model to investigate the growth in SMEs lending by Islamic banks. In our theoretical model Islamic and conventional banks compete with prices at the first stage (Bertrand framework) and with loan output at the second stage (Cournot framework). Our results reveal that in price competition an Islamic bank will gain market share initially due to its differentiated product. However, in the second stage, the amount of lending to SMEs by Islamic banks decreases due to market share competition.

نام فارسی مقاله

وام های شرکت های کوچک و متوسط (SME) و امور مالی اسلامی. آیا این وضعیت یک وضعیت "برد برد" می باشد؟

نام لاتین مقاله

SME's lending and Islamic finance. Is it a “win–win” situation

قیمت

۳۵۰۰۰

فرمت مقاله  

Word

سال انتشار

۲۰۱۶

تعداد صفحات

۲۰

 

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

برای سهولت در خرید لطفا " راهنمای خرید "  را مطالعه نماید.

 

 

 

  • آبان ۴, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است