شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟

کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴ مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟
<span itemprop=مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟" />

مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟

ارسال شده توسط 7sad.ir

چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟

در بزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه وتحقیق ومقاله و کارورزی وترجمه مقالات جدیدو، نمونه سوالات پیام نور وانجام پایان نامه

www.7sad.ir 

فـرمت ترجمه : word
رشــــــتـــــــه : مدیریت
تعداد صفحات ترجمه : 34 صفحه
قيمت ترجمه : 33000 تومان

در تازه ترین رویکردها  به مدیریت ارتباطات، برنامه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) که توسط پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT) توسعه داده شده اند سهم عمده ای در ایجاد ارزش ویژه برند دارند. با این وجود، تحقیق اندکی درباره نقش این عملکرد جدید ارتباطی در صنعت مهمان داری صورت گرفته است. علاوه بر این، مطالعات پیشین عمده تمرکز خود را بر گزینه های پیش روی مدیران گذاشته اند و از ادارکات مشتری هم درباره ارتباطات بازاریابی و هم تکنولوژی پیشرفته چشم پوشی کرده اند. بنابراین، هدف این مقاله آزمون تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی از منظر مشتری بر ارزش ویژه برند هتل که مفهومی چند بعدی شامل تصویر برند، کیفیت ادراک شده، و وفاداری برند است می باشد. به علاوه، نقش تعدیل کننده تکنولوژی پیشرفته بر این روابط نیز آزمون می شود. در حالی که یافته ها نشان دهنده روابطی مثبت بین مفاهیم مطالعه شده هستند اما نقش تعدیل کننده تکنولوژی مورد تایید قرار نمی گیرد.

————————————

عنوان اصلی مقاله:  How can integrated marketing communications and advancedtechnology influence the creation of customer-based brand equity?Evidence from the hospitality industry

ترجمه فارسی عنوان:  چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۴ صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  33000تومان

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

  • اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است