شماره تماس با تلگرام ::: 09355102506 ::: ir7sad[at ]gmail.com

مقاله کیفیت خدمات از منظر شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی

<span itemprop=مقاله کیفیت خدمات از منظر شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی" />

مقاله کیفیت خدمات از منظر شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی

ارسال شده توسط 7sad.ir

کیفیت خدمات از منظر شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی

فـرمت ترجمه : word
رشــــــتـــــــه : مدیریت
تعداد صفحات ترجمه : ۱۸ صفحه
قيمت ترجمه : ۳۰۰۰۰ تومان

توضیحات مختصر مقاله :

در زمینه افزایش آگاهی در رابطه با رفتار کارمندان در صنعت خدمات، این مقاله روابط بین شفافیت نقش وOCB را در سازمان‌های خدماتی بررسی کرده است. نمونه شامل ۱۹۸ پاسخ‌دهنده از سازمان‌های هندی می‌باشد. با استفاده از تحلیل رگرسیون، نتایج نشان دادند که: (a) شفافیت نقش به صورت معناداری OCB را پیش بینی می کند، (b) یکی از یافته‌های مورد توجه مطالعه این است که مردان رابطه مثبت بین شفافیت نقش و OCB را در مقایسه با زمانی که زن به عنوان مدیر رفتار می‌کند، بیشتر تعدیل می‌کنند؛ (c) همچنین، در مطالعه دیده شده است که سطح سابقه بیشتر در مقایسه با سابقه پایین به سطح بالاتر رابطه بین شفافیت نقش و OCB می انجامد. پیامدهای عملی و آینده نتایج تعدیلی در راه اندازی خدمات نیز مورد بحث قرار گرفته است.

واژگان کلیدی: شفافیت نقش، رفتار شهروندی سازمانی، جنسیت، مدیر ، سابقه، کیفیت خدمات

—————————————-

عنوان اصلی مقاله:    Service Quality from the Lenses of Role Clarity and Organizational Citizenship Behavior

ترجمه فارسی عنوان:  کیفیت خدمات از منظر شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۸ صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  30000تومان

ارسال ترجمه فارسی مقاله ۱۰ دقیقه تا ۱ یک ساعت بعد به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در صورت بروز مشکل عنوان مقاله و ایمیل خود را به شماره ۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ ارسال نمائید

  • اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۵

نوشته شده توسط 7sad.ir

دیدگاه بسته شده است