گزارش کارورزی2 تربیت معلم (94/10/20)
در برزرگترین وب سایت پروژه و پایان نامه تحقیق مقاله کارورزی ترجمه مقالات جدید، نمونه سوالات پیام نور
هدف و پیامد: دانش آموزان بعد از تدریس می توانند کلماتی که اعراب تقدیری دارند را در جمله مشخص کنند و می توانند از اعراب تقدیری مثال بزنند. نقش اسم های اعراب تقدیری را در جمله بیان کنند. |
مراحل/گام های اجرایی: 1-از دانش آموزان کلاس نظر سنجی به عمل می آورم. 2-با معلم راهنما در مورد متن درس صحبت می کنم. 3-بخش اعراب تقدیری را مشخص می کنم. 4-اهداف رفتاری برای آن تعیین می نمایم. 5-جدول مشخصات آزمون را طراحی می کنم. 6-آزمون کتبی را طراحی می کنم. 7-توضیح مختصر و اجمالی از اعراب تقدیری برای دانش آموزان ارائه می دهم. 8-برگه های آزمون را به مدت 10 دقیقه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. 9-بعد از پاسخ به سوالات برگه ها را جمع آوری می کنم. |
مواد منابع آموزشی مورد نیاز: آزمون کتبی، تخته کلاس، کتاب درسی |
بازخورد: 1-سوالات را برای دانش آموزان توضیح دادم. 2-آیا سوالات واضح و روشن بودند؟ 3-آیا در حین پاسخ برای شما بدفهمی ایجاد نشد؟ 4-آیا به خوبی امتحان اجرا شد؟ |
سنجش عملکرد: 1-آیا دانش آموزان سوال ها را به خوبی پاسخ دادند؟ 2-آیا سوالات برای دانش آموزان واضح بود؟ 3-آیا به درستی اسم های تقدیری را تشخیص دادند؟ 4-آیا توانستند اعراب تقدیری را در ذهن خود بسپارند؟
|
نوع فایل : WORD | تعداد صفخات : 30
دیدگاه بسته شده است